IKLAN

Lagu Sambut Lah Kasih Ku

Ketika Dia srahkan anakNya. Tak ku hiraukan panas mentari lagi.


Lirik Lagu Sambutlah Kasih Ku Lovehunters

Dinyanyikan oleh kumpulan lovehunters tak silap kumpulan dari singapura bersuara rock.

. Tanpa kepastian Bagaimanakah nantinya Aku dapat membangkitkan Rasa cinta di hatiku Hanyalah untukmu kekasihku Mendung dalam sinar matamu Kenangan duka masa lalu Kepasrahan Tak kuhiraukan panas mentari lagi Demi cinta kurela. Bersyukur karna kasih setiaMu. Lirik Lagu Sambutlah Kasih Lovehunters.

Kasih Allahku Sungguh Tlah Terbukti. Create and get 5 IQ. REPORT CHORDS Report Chord.

Chords for Lovehunters - Sambutlah kasih. Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. Mendung dalam sinar mata mu.

Kasih Allah mau berkorban bagi kau dan aku. Am Tak Pernah Ku Menduga Dm Gelora Jiwa Sesali Dada G Aku J Am atuh Dan Aku Merindu Tanpa Kepastian Bagaimanakah Em Nantinya Aku D Am apat Merasakan Rasa Cin Em ta Di Hatiku F Hany Em alah Un Am tukmu Kekasihku G Mendung Dala Am m Sinar Matamu G Kenangan Duka M Am asa Lalu Em Kepasrahan Am Tak Ku. Rasa cinta di hati ku.

Lirik Lagu Doa Ku Pohonkan Harry Khalifah. Sambutlah sambut cintaku Lepaskan resah jiwaku Dekaplah dekap rinduku Tak. Lirik Lagu Sambutlah Kasih Lovehunters adalah seperti berikut.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Lovehunters - Sambutlah Kasih Chord. Sambutlah Kasih Ku Tak pernah ku menduga Gelora jiwa sesali dada Aku jatuh dan aku merindu tanpa kepastian Bagaimanakah nantinya Aku dapat merasakan Rasa cinta di hatiku Hanyalah untukmu kekasihku 1 Mendung dalam sinar matamu Kenangan duka masa lalu Kepasrahan.

Lirik Lagu Sambutlah Kasih Lovehunters Lovehunters Sambutlah Kasih Ku Tak pernah ku menduga Gelora jiwa sesali dada Aku jatuh dan aku merindu. Top 10 Lirik Popular. Kusembah kusembah kusembah dan.

Ku titipkan kasihku Kerana sayangku padamu Usaplah kedukaanmu. Tak ada kasih seperti kasihNya. Kasih Allahku sungguh tlah terbukti.

Ketika ni aku berada di tingkatan 5. Sambutlah salamku Tanpa prasangka. C G Am Kasih.

Sampai saat ini F G sampai nanti. Aku jatuh dan aku merindu. Lirik Lagu Ingin Ku Miliki Dayang Nurfaizah.

Takkan ku beralah Tunduk pada malu ku Aku dihambat rindu. Lovehunters - Sambutlah Kasih lirik videoTak pernah ku mendugaGelora jiwa sesali dadaAku jatuh dan aku merindu tanpa kepastianBagaimanakah nantinyaAku dapat. Disaat rindu kembali datang Perasaan resahpun semakin dalam Menyelinap ke hati perlahan-lahan Lalu hangat pelukmu terus terbayang-bayang Hanya namamu terucap gelisah Semakin kupendam aku semakin gundah Datanglah oh kasih tambatan hati Genggamlah tangan ini Jangan lepaskan lagi.

Tak pernah ku menduga. Lagu yang selalu dimainkan oleh radio terutama kat dalam bas. C G Am Katakanlah saat ini sayang Em F bahwa ku hanya milikmu G.

Tiada ku sangka Bila bila berjumpa Sama sama terpinga Cinta mula terpanah di jiwa Korus Ohh pinta ku sambutlah Kasih ku tak berbelah Wajahmu menggenggam. Tak pernah ku menduga Gelora jiwa sesali dada Aku jatuh dan aku merindu. Lirik Lagu Sambutlah Kasih Lovehunters adalah seperti berikut.

Top 10 Lirik Popular. Friday October 17 2014. Peganglah tanganku Em F dan tatap mataku C Dm G betapa aku mencintaimu.

Sambutlah Kasih Ku. Dengarkan bisik ku Sambutlah tangan ku. Lirik Lagu Demi Cinta Biar Ku Mengalah Oleh Yoga Vhein Di 2021 Lirik Lagu Lagu Lirik Sebelumnya lagu ini pernah dibawakan oleh Thomas Arya.

Lirik Lagu Sambutlah Kasih - Lovehunters. Tak pernah ku menduga Gelora jiwa sesali dada Aku jatuh dan aku merindu tanpa kepastian. Hanya lah untuk mu kekasih ku.

Sambut lah kasih lirik chord. A Em Am D G C B E Chords for Lovehunters - Sambutlah Kasih Ku Official Karaoke Video with song key BPM capo transposer play along with guitar piano ukulele mandolin. Cinta kita berdua Am Em abadi.

Video Klip Lagu Titipan Kasih Alyah ft Min Yasmin. Lagu sambutlah kasih yang hit di era 90 an sekitar 98-99. Korus Tak ku hiraukan panas mentari lagi Demi cinta kurela menanti.

Verse Am Tak Pernah Ku Menduga Dm Gelora Jiwa Sesali Dada G Am Aku Jatuh Dan Aku Merindu Tanpa Kepastian Em Bagaimanakah Nantinya Am Aku Dapat Merasakan Em Rasa Cinta Di Hatiku F Em Am Hanyalah Untukmu Kekasihku G Am Mendung Dalam Sinar Matamu G Am. Lirik Rela Demi Cinta dari Vita Alvia ini dipublikasikan pada tanggal 8 Juli 2021 9 bulan yang lalu dan diciptakan oleh Thomas AryaLagu ini ada di dalam album The Best Aneka Safari yang didistribusikan. Lirik Lagu Sambutlah Kasih Tak pernah ku menduga Gelora jiwa sesali dada Aku jatuh dan aku merindu tanpa kepastian Bagaimanakah nantinya Aku dapat merasakan Rasa cinta di hatiku Hanyalah untukmu kekasihku Mendung dalam sinar matamu Kenangan duka masa lalu Kepasrahan Tak ku hiraukan panas mentari lagi Demi cinta kurela menanti.

Jangan kau mengingatkan Malah memikirkan apa Diam ku terpaku Tak bermakna apa apa. There is no strumming pattern for this song yet. Anda juga boleh membuat carian ataupun pembelian di media streaming online seperti Google Play Music Apple Music dan iTunes Amazon Qobuz Joox Langit Musik Spotify Deezer KKBOX Youtube dan lainnya.

Video Klip Lagu Titipan Kasih Alyah ft Min Yasmin. Lyrics Sambutlah KasihKu. Di blog ini kami hanya memaparkan lirik lagu.

Di dalam mekar ku Sembunyi pilu mu Di tiap langkah ku Tersirat kasih. Gelora jiwa sesal di dada. Kenangan duka masa lalu.

Titipan kasih Pasti cukup bererti.


Lovehunter Sambutlah Kasih Lirik Hq Youtube


Lovehunters Sambutlah Kasih Ku Official Audio Youtube


Lovehunters Sambutlah Kasih Pdf

0 Response to "Lagu Sambut Lah Kasih Ku"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel